مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-08اقتصادي

بهره برداری از 5 پروژه برق منطقه ای گیلان در هفته دولت


مدیرعامل برق منطقه ای گیلان بر ضرورت استفاده بهینه از انرژی برق تاکید کرد و گفت: 15 پروژه فعال در شرکت برق منطقه ای گیلان در حال اجراست که تعدادی از آنها به بهره برداری رسیده و پنج پروژه نیز در هفته دولت و مابقی هم در طول سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل برق منطقه ای گیلان بر ضرورت استفاده بهینه از انرژی برق تاکید کرد و گفت: 15 پروژه فعال در شرکت برق منطقه ای گیلان در حال اجراست که تعدادی از آنها به بهره برداری رسیده و پنج پروژه نیز در هفته دولت و مابقی هم در طول سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

بهمن داراب زاده در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به تاثیر تغییر ساعات کار اداری در مدیریت مصرف برق، گفت: با تنظیم و تغییر ساعات کار دستگاه های اجرایی از ساعت 6 الی 13 و خاموش کردن وسایل سرمایشی یک ساعت قبل از اتمام ساعات کار، بر اساس آخرین برآورد و تحلیل های کارشناسان حدود 70 مگاوات کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف را نشان می دهد.

وی با تاکید بر برنامه محور بودن صنعت برق، افزود: 15 پروژه فعال در شرکت برق منطقه ای گیلان در حال اجراست که تعدادی از آنها به بهره برداری رسیده اند و پنج پروژه نیز در هفته دولت و مابقی هم در طول سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5 پروژه برق منطقه ای گیلان در هفته دولت

بهره برداری از 5 پروژه برق منطقه ای گیلان در هفته دولت